Przejdź do głównej zawartości

Nawilżająco - odmładzająca baza od Ingrid Cosmetics - recenzja, opinia.

Niedawno przyszła do mnie miła wiadomość, a propos współpracy z drogerią horex.pl. Okazało się, że zostałam wybrana do współpracy z tą drogerią. Jestem niezmiernie szczęśliwa, bo wiecie że uwielbiam kosmetyki i testowanie ich sprawia mi ogromną radość, a będę miała teraz okazję przetestować kolejne nowości.

Pierwszym kosmetykiem jakim dostałam do przetestowania, jest ta oto baza od marki Ingrid.


Nawilżająco - odmładzająca baza od Ingrid Cosmetics
Nawilżająco - odmładzająca baza od Ingrid Cosmetics

Jest to zupełna nowość, ponieważ nie widziałam jej jeszcze stacjonarnie w żadnej drogerii. A muszę powiedzieć, że z marką Ingrid Cosmetics znam się już bardzo dobrze, ponieważ jestem od kilku lat wierną fanką ich bazy matująco - wygładzającej (tej przeźroczystej), no ale to nie o niej będzie dziś mowa.

Baza, którą otrzymałam jest oczywiście bazą pod makijaż, która ma długotrwale nawilżyć naszą cerę i dodatkowo ją odmłodzić, a i jeszcze oczywiście przedłużyć trwałość makijażu (ale akurat to zapewnia każda baza tej marki). Zacznę od tego, że baza jest oczywiście w szklanej buteleczce z pompką, więc opakowanie jak najbardziej na plus, ponieważ łatwo wydostać z niego produkt. Baza jak już pewnie zauważyliście jest w kolorze niebieskim, jednak po rozsmarowaniu robi się przeźroczysta, a jej konsystencję określiłabym słowem... IDEALNA, nie jest ona ani za rzadka ani za gęsta - taka w sam raz! :)

Nawilżająco - odmładzająca baza od Ingrid Cosmetics
Nawilżająco - odmładzająca baza od Ingrid Cosmetics
To może przejdę teraz do konkretów. Po pierwsze baza jest mega wydajna, wystarczą zaledwie dwa przyciśnięcia pompeczki by pokryć nią całą twarz, patrzcie na zdjęcie wyżej, bo właśnie na nim są te dwa magiczne przyciśnięcia pompki, więc dokładnie taka ilość wystarczy na całą twarz. Baza po twarzy rozprowadza się niczym ciepłe masło po chlebie :) 

Teraz może coś o działaniu. Baza naprawdę świetnie radzi sobie z nawilżeniem naszej cery nawet pod ciężkim makijażem. Powiem nawet, że można śmiało zrezygnować z kremu nawilżającego i stosować jedynie tę bazę, bo po zmyciu makijażu cera nie jest ani trochę wysuszona, a wręcz przeciwnie jest fajnie nawilżona. Drugą sprawą są odmładzające właściwości tej bazy, więc na pewno baza bardzo dobrze ujednolica kolor cery, dzięki czemu nie musimy stosować ciężkiego podkładu o mocnym kryciu, No i oczywiście główną zaletą tej bazy jest to, że naprawdę przedłuża trwałość makijażu - dla mnie nie jest to bardzo ważne, ponieważ nie lubię poprawiać makijaży w ciągu dnia.

Jest to kolejna baza od marki Ingrid, która skradła moje serce i pozostanie ze mną na pewno na bardzo długo.

Oczywiście wszystkie bazy od marki Ingrid Cosmetics możecie znaleźć na stronie: https://horex.pl/.

Czy znacie/używacie baz od marki Ingrid? Jeżeli tak, to która jest Waszą ulubioną? :)



Komentarze

Popular Posts

Pomysł na wiosenne, różowe paznokcie hybrydowe.

Dzisiaj przychodzę do Was z nową stylizacją paznokci. To moja propozycja na wiosnę, nic skomplikowanego, a jednak jakiś tam efekt jest. Podkreślę po raz kolejny, że paznokcie robię sobie sama w domu, jestem samoukiem, nie chodziłam na żaden kurs, więc proszę też z przychylnym okiem patrzeć na moje prace :) Poniższe paznokcie zrobiłam głównie lakierami hybrydowymi firmy Rosalind z  aliexpress . Na ich temat słyszałam wiele pozytywnych opinii i postanowiłam je sama wypróbować. Absolutnie nie żałuję, bo ich jakość jest porównywalna do tych droższych lakierów. Mam już ich sporo i ciągle kolekcjonuję nowe kolorki. Pomysł na wiosenne, różowe paznokcie hybrydowe  Poniżej zdjęcia lakierów, którymi wykonałam ten manicure. Lakiery hybrydowe Rosalind i Semilac Lakiery hybrydowe Rosalind i Semilac Teraz napiszę Wam dokładnie, który lakier jest na którym paznokciu. -na kciuku jest lakier Rosalind nr 11, -na palcu wskazującym jest lakier Rosalind nr 1409, -na palcu środkowym

Naturalne, przeciwtrądzikowe serum Sevolium (opinia/opinie/Sevolium) - recenzja

Ostatnio natknęłam się na bardzo ciekawy produkt. Dostałam go w ramach testu. A mianowicie chodzi o przeciwtrądzikowe serum Sevolium. Naturalne, przeciwtrądzikowe serum Sevolium Może zacznę od tego, że serum to jest oparte na naturalnych składnikach, nie zawiera żadnych parabenów, silikonów, barwników, sztucznych substancji zapachowych i emulgatorów PEG. Jego skład jak najbardziej zachęca do przetestowania. Jak należy stosować produkt? Producent zaleca stosować go 2 razy dziennie na oczyszczoną skórę. Ja stosowałam zawsze rano przed nałożeniem makijażu oraz wieczorem po zmyciu makijażu. Produkt jest fajnej, lekkiej konsystencji, niby lekko żelowej ale takiej rozrzedzonej. Jest bezzapachowy, koloru przeźroczystego. Produktu wystarczy na naprawdę długo, bo jest on o pojemności aż 50ml, w dodatku opakowanie jest z tzw. pompeczką, więc możemy kontrolować to, by nie marnować produktu.  Jeżeli chodzi o wchłanianie się tego serum to muszę stwierdzić, że nie jest o

Eveline Oh! My Lips, Zestaw do makijażu ust: matowa pomadka w płynie i konturówka ( Matt Lip Kit Liquid Matt Lipstick & Contour Lip Liner) recenzja/opinia

Jakiś czas temu otrzymałam do testu zestaw do makijażu ust od marki Eveline. Zestaw ten składa się standardowo z matowej pomadki w płynie i konturówki. Ja osobiście jestem wielką fanką matowych pomadek, szczególnie właśnie w tej płynnej wersji. Dlaczego tak bardzo lubię matowe pomadki? Po pierwsze dlatego, że moje usta nie są proporcjonalne, dolna warga jest trochę większa od górnej, a dzięki matowym pomadkom mogę w ładny i całkiem naturalny sposób je wyrównać. Ogólnie mam ogromną kolekcję, jeżeli chodzi o matowe pomadki, jestem po prostu w nich zakochana i uważam, że osoba, która je wymyśliła powinna dostać Nobla. :) Wracając do pomadki od marki Eveline, kolor jaki dostałam do testu to kolor czerwony (nr 05, RED PASSION). Poniżej wrzucam zdjęcie, na którym możecie zobaczyć jak pomadka wygląda na ustach. Matowa pomadka w płynie Eveline, Oh! My Lips - nr 05, RED PASSION  Konturówka bardzo fajna, nie za twarda, nie za miękka, bardzo dobrze się nią pracuje i idealnie można