Przejdź do głównej zawartości

Podkład (sypki puder) mineralny L'Oreal Paris True Match - recenzja, opinia

W ramach testowania otrzymałam ostatnio podkład mineralny od marki L'Oreal Paris, z serii True Match.

 L'Oreal Paris True Match
Podkład mineralny L'Oreal Paris True Match Minerals

Pewnie powiecie "Co ona opowiada? Przecież to puder." Tak podkład ten jest sypki, ma konsystencję taką jak niejeden puder, ale producent nazwał go podkładem (sama w sumie nie wiem dlaczego, bo z podkładem nie ma on za wiele wspólnego).
Jak zauważycie samo opakowanie robi duże wrażenie, wygląda niesamowicie elegancko i luksusowo. Pięknie wygląda na półce z kosmetykami. Jest ono o pojemności 10g.  Nie dajcie się jednak zmylić, owszem opakowanie wygląda na dość duże, ale w rzeczywistości połowę tego opakowania stanowi masywna nakrętka.
Produkt ten nie posiada praktycznie żadnego zapachu (przynajmniej ja go nie wyczuwam, a wiecie już z moich poprzednich recenzji, że jestem bardzo wyczulona jeżeli chodzi o wszelkie zapachy).
Wrócę może jednak do opakowania, bo pewnie dla wielu z Was, jest ono nadal wielką zagadką. Po odkręceniu nakrętki, w głębi można zauważyć siateczkę, która "przesiewa" produkt, by był on jeszcze drobniejszy i jeszcze lepiej rozprowadzał się na twarzy. Siateczka ta zatrzymuje znaczną ilość produktu, więc wysypuje się go przez nią naprawdę bardzo mało, mamy jednak wówczas pewność, że nie będziemy go marnować.
Przejdę teraz może do rzeczy, ja używałam tego podkładu jako puder, bo niestety tak jak wcześniej wspomniałam wg. mnie produkt ten nie ma nic wspólnego z podkładem. Być może jako podkład byłby dobry dla osób, które zaczynają się dopiero malować, bo jedyne co zrobi to nada delikatny kolor naszej buzi (niczego więcej nie spodziewajcie się, jeżeli nałożycie go na czystą twarz pędzelkiem do pudru - no bo w sumie czym innym go nałożyć skoro jest sypki?).
Kolor jaki testowałam to "Golden Natural", posiada on żółte tony, idealne dla mnie, czyli dla osoby, która raz na jakiś czas lubi skoczyć sobie na solarium. Zamiast podkład będę mówiła w dalszej recenzji "puder", ponieważ takie miał on u mnie zastosowanie.
 Puder ten jest bardzo, ale to bardzo lekki, absolutnie nie nadaje on efektu maski i idealnie dopasowuje się on do koloru cery. Nie jestem jednak do końca zadowolona z tego produktu. Pierwsza sprawa to to, że mimo że jest to produkt mineralny, uczulił mnie on. Na twarzy wyskoczyły mi drobne krosteczki, a po odstawieniu produktu zniknęły, więc to ewidentnie to ten puder przyczynił się do tych niedoskonałości.
Aaa i jeszcze jedna ważna rzecz. Puder ten nie zagwarantuje Wam matowego wykończenia, a wręcz przeciwnie nada cerze blasku. Więc należy on raczej do grupy kosmetyków rozświetlających. 
Myślę, że raz na jakiś czas mogę go użyć, jeżeli będę potrzebowała efektu rozświetlenia na całej twarzy, jednak nie posłuży on u mnie jako puder na co dzień, bo niestety mnie uczula.

Komentarze

Popular Posts

Pomysł na wiosenne, różowe paznokcie hybrydowe.

Dzisiaj przychodzę do Was z nową stylizacją paznokci. To moja propozycja na wiosnę, nic skomplikowanego, a jednak jakiś tam efekt jest. Podkreślę po raz kolejny, że paznokcie robię sobie sama w domu, jestem samoukiem, nie chodziłam na żaden kurs, więc proszę też z przychylnym okiem patrzeć na moje prace :) Poniższe paznokcie zrobiłam głównie lakierami hybrydowymi firmy Rosalind z  aliexpress . Na ich temat słyszałam wiele pozytywnych opinii i postanowiłam je sama wypróbować. Absolutnie nie żałuję, bo ich jakość jest porównywalna do tych droższych lakierów. Mam już ich sporo i ciągle kolekcjonuję nowe kolorki. Pomysł na wiosenne, różowe paznokcie hybrydowe  Poniżej zdjęcia lakierów, którymi wykonałam ten manicure. Lakiery hybrydowe Rosalind i Semilac Lakiery hybrydowe Rosalind i Semilac Teraz napiszę Wam dokładnie, który lakier jest na którym paznokciu. -na kciuku jest lakier Rosalind nr 11, -na palcu wskazującym jest lakier Rosalind nr 1409, -na palcu środkowym

Naturalne, przeciwtrądzikowe serum Sevolium (opinia/opinie/Sevolium) - recenzja

Ostatnio natknęłam się na bardzo ciekawy produkt. Dostałam go w ramach testu. A mianowicie chodzi o przeciwtrądzikowe serum Sevolium. Naturalne, przeciwtrądzikowe serum Sevolium Może zacznę od tego, że serum to jest oparte na naturalnych składnikach, nie zawiera żadnych parabenów, silikonów, barwników, sztucznych substancji zapachowych i emulgatorów PEG. Jego skład jak najbardziej zachęca do przetestowania. Jak należy stosować produkt? Producent zaleca stosować go 2 razy dziennie na oczyszczoną skórę. Ja stosowałam zawsze rano przed nałożeniem makijażu oraz wieczorem po zmyciu makijażu. Produkt jest fajnej, lekkiej konsystencji, niby lekko żelowej ale takiej rozrzedzonej. Jest bezzapachowy, koloru przeźroczystego. Produktu wystarczy na naprawdę długo, bo jest on o pojemności aż 50ml, w dodatku opakowanie jest z tzw. pompeczką, więc możemy kontrolować to, by nie marnować produktu.  Jeżeli chodzi o wchłanianie się tego serum to muszę stwierdzić, że nie jest o

Eveline Oh! My Lips, Zestaw do makijażu ust: matowa pomadka w płynie i konturówka ( Matt Lip Kit Liquid Matt Lipstick & Contour Lip Liner) recenzja/opinia

Jakiś czas temu otrzymałam do testu zestaw do makijażu ust od marki Eveline. Zestaw ten składa się standardowo z matowej pomadki w płynie i konturówki. Ja osobiście jestem wielką fanką matowych pomadek, szczególnie właśnie w tej płynnej wersji. Dlaczego tak bardzo lubię matowe pomadki? Po pierwsze dlatego, że moje usta nie są proporcjonalne, dolna warga jest trochę większa od górnej, a dzięki matowym pomadkom mogę w ładny i całkiem naturalny sposób je wyrównać. Ogólnie mam ogromną kolekcję, jeżeli chodzi o matowe pomadki, jestem po prostu w nich zakochana i uważam, że osoba, która je wymyśliła powinna dostać Nobla. :) Wracając do pomadki od marki Eveline, kolor jaki dostałam do testu to kolor czerwony (nr 05, RED PASSION). Poniżej wrzucam zdjęcie, na którym możecie zobaczyć jak pomadka wygląda na ustach. Matowa pomadka w płynie Eveline, Oh! My Lips - nr 05, RED PASSION  Konturówka bardzo fajna, nie za twarda, nie za miękka, bardzo dobrze się nią pracuje i idealnie można